Posted on


една страхотна рецепта на домашна нутела….

В кухнята на моето семейство

Какво прави Нутелата толкова неустоимо изкушаваща за мен – много наситеният лешников аромат в нежният шоколад. Какво бих искала да променя в нея, ако можех – иска ми се шоколадът да е малко по-натурален и да не е чак толкова сладка. В съшност, ако можех бих я напарвила съвсем натурална – тръпчива и какаова. Защо ако можех? Разбира се, че мога да направя Нутелата точно такава каквато я обичам, трябват ми само продукти и малко време. С такива размисли запълних пътя до офиса в петък, докато съзнанието ми механично отбелязваше цвета на светофарите и мигачите на колите в съседните платна, пешеходните пътеки, маркировката. След работа взех сурови лешници, натурален шоколад и кондензирано мляко и бях готова да започна.

Лешниците ги изпекох леко, само колкото да успея лесно да обеля тънката им ципа. След това ги сложих в блендера и ги мелих на кратки отрязъци от време общо около 4-5 минути…

View original post 256 more words

Вашият коментар

